dimarts, 11 d’octubre de 2016

RACONS DE LA SETMANA

Aquest any continuem amb el treball per RACONS.
Com explicàrem en posts anteriors, les matemàtiques, a part de treballar-les de manera globalitzada al llarg de la jornada, també les treballem  de manera més específica i manipulativa en moments de racons.
Aquestos  estan organitzats en diferents tasques quinzenals en les que els xiquets i xiquetes elegeixen de manera voluntària quina proposta d'activitats volen realitzar en els diferents moments de racons. Cal senyalar que en els racons, a part de les propostes d'activitats relacionades amb les matemàtiques, també hi han sobre lectoescriptura, motricitat fina, art i joc simbòlic.
Al llarg de la quinzena, els alumnes cal que hagen passat per tots els racons i hagen realitzat la tasca corresponet. Són ells els que porten el control dels racons que ja han realitzat. Per a fer-ho han d'enganxar un gomet en la casella corresponent de la taula de doble entrada. Com què portem des del curs passat utilitzant les taules de doble entrada cal dir que els resulta molt senzill la seva utilització, així i tot, si algun xiquet o xiqueta necessita ajuda busca a algun company o la mestra per tal d'aconseguir el suport necessari.
 
Durant aquesta setmana i la pròxima les activitats proposades per al RACÓ DE MATEMÀTIQUES són les següents:
 
  • CONCEPTE ALT- BAIX 








  • CONCEPTE LLARG- CURT:
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada