En entrades anterior havíem parlat de la intenció del cicle d'infantil per canviar el treball dels conceptes matemàtics dins de l'aula, cosa que hem estat investigant i formant-nos al llarg del curs passat. El que teníem clar és que no volíem continuar amb els llibres trimetrals que solíem utilitzar fins ara. Ens estàvem plantejant treballar les matemàtiques a partir de RACONS.
Doncs ja ben decidits, comparàrem el Decret 38/ 2008, de 8 de març, del Consell, pel que estableix el currículum del segon cicle de l'Educació Infantil a la Comunitat Valenciana amb el Nivell de Competència Curricular que utilitza l'Orientadora del centre i la mestra de PT, on apareixen els objectius de cadascun dels nivells educatius.
A partir d'aquest punt, elaboràrem uns documents amb aquells conceptes a treballar en cadascuna de les 3 edats (3, 4 i 5 anys) amb les possibles activitats a realitzar per a cadascun d'ells i els materials que es podrien utilitzar per tal d'aconseguir-ho.
I l'últim pas fou seqüencialitzar-ho per trimestres i establir en quin moment educatiu del dia ho treballaríem de manera més específica.
Sense oblidar-nos de comprar material educatiu específic (cal dir que desde la dirección del Centre ens recolzaren en tot moment i ens facilitaren el tema econòmic) i d'elaborar tot el material necessari per tal de portar a terme aquest gran canvi.
Aqui teniu una mostra dels materials:
Aqui teniu una mostra dels materials:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada